Hizmetlerimiz
- Rektörlük, Fakülte, Enstitü, Yüksekokullar ve Diğer Merkezler ile Daire Başkanlıklarının ihtiyacı olan malzeme ve hizmetlerin (03.2,03.5,03.7 gibi bütçesinde tertibi bulunanlar hariç), serbest ödenekler nispetinde satın alma işlerini yürütmek,
- Üniversiteye ait taşınmaz malların (sosyal tesis, konukevi, kantin, kafeterya vb. hariç) kiralama işlerini yürütmek ve sözleşme hükümlerinde başkanlığın görev alanları ile ilgili işlemleri yapmak,
- Üniversitemizde görev yapan personelin yurtiçi, yurtdışı geçici ve sürekli görev yollukları vb. ödeme işlemlerini yürütmek (Gideri bir bilimsel projeden karşılanacak veya poster ve bildiri ödemeleri hariç),
- Alımı yapılan mal ve malzemenin kayıtlara geçirilmesi, depolanması, korunması ile dağıtılması işlerini Taşınır Mal Yönetmeliğine uygun olarak yapmak,
- Üniversitemizin genel temizlik, güvenlik, ulaşım vb. ihalelerini yapmak ve ilgili birimlerin sorumluluk alanı dışında kalan hizmetleri yürütmek,
- Isıtma-soğutma, santral gibi küçük ölçekli bakım onarım hizmetlerinin yürütülmesi,
- Rektörlük ve Genel Sekreterlik tarafından verilen görevleri yapmak, şeklinde belirtilmiştir.
Güncelleme Tarihi: 18 Ocak 2023
Okunma Sayısı: 97